حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است ؟

کارهای دورکاری، خواهان بسیار زیادی دارند ادمین اینستاگرام نیز یک کار دورکاری با طرفداران بسیار زیاد به حساب می‌آید. اگرسؤالی که ذهنتان را مشغول کرده، درآمد ادمین اینستاگرام است؛ لازم است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. به این خاطر که بازه در آمد ادمین‌های اینستاگرام، بسیار گسترده است و نمی‌توان حقوق دقیقی را مشخص کرد. اما می‌توان گفت؛ کدام ادمین‌ها، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند و حقوق آن‌ها به چه عواملی وابسته است.

درآمد ادمین اینستا چقدر است؟

به نظر شما حقوق ادمین اینستا چقدر است؟ این سؤالی است که اکثر خانه‌داران و افرادی که شغل دوم می‌خواهند به دنبال جواب آن هستند. می‌توان گفت ادمین اینستاگرام بر اساس فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد، همان قدر نیز حقوق دریافت می‌کند.

به حرف پست‌های تبلیغاتی گوش نکنید که حقوق ادمین در پلتفرم اینستاگرام حدود 30 تا 50 میلیون است و دوره‌های ما را بخرید تا ادمینی را به شما آموزش دهیم! حقیقت ماجرا این است که تعداد کمی ادمین در اینستاگرام، چنین مبالغی را دریافت می‌کنند. به طور کلی نمی‌توان مبلغ دقیقی را  به عنوان در آمد یک ادمین مشخص کرد. این مبلغ  وابسته به تعداد جذب فالوور یا مشتری  و مهارت‌های ادمین، ممکن است بالاتر یا پایین‌تر برود.

ادمین اینستاگرام کیست؟

کلمه ادمین، واژه جدیدی نیست که شما می‌شنوید. مطمئناً تابه‌حال در کامپیوتر خود نیز با نام administrator روبه‌رو شده‌اید. به طور کلی ادمین اینستاگرام یا admin فردی است که مسئولیت‌های خاصی دارد و باید آن‌ها را انجام دهد. معمولاً ادمین‌ها، یک یا چندین پیج اینستاگرام را مدیریت می‌کنند؛ بنابراین می‌توان گفت آن‌ها ادمین پیج اینستاگرام هستند.

معمولاً سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، وقت کافی برای رسیدگی به پیج‌های خود را ندارند یا این که متخصص نیستند. در این مواقع شرکت‌ها و افراد بزرگ، یک ادمین ماهر را برای مدیریت پیج‌های خود استخدام می‌کنند.

درآمد ادمین اینستاگرام

 

حقوق ادمین اینستاگرام به چه چیزی بستگی دارد؟

موارد بسیار زیادی هستند که می‌توانند بر روی حقوق ادمین تأثیر بگذارند. در درجه اول، نوع کار و فعالیتی که ادمین انجام می‌دهد روی حقوق آن تأثیر می‌گذارد. برای مثال برخی از ادمین‌ها، فقط جواب دایرکت را می‌دهند و برخی دیگر تولید محتوا می‌کنند  و محتواها را در قالب پست و استوری انتشار می‌دهند. بسیار مشخص است که حقوق منتشر کننده، تولید کننده و پاسخ دهنده می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

می‌توان گفت حقوق پاسخ دهنده دایرکت، وابسته به تعداد دایرکت‌هایی است که در طول روز پاسخ می‌دهد. اما حقوق ادمینی که تولید محتوا را انجام می‌دهد به چه عواملی وابسته است؟ یا ادمینی که مسئول ارتباطات و بالا بردن مشارکت‌های پیج است، به چه صورت حقوق خود را افزایش می‌دهد. در ادامه مواردی که باعث بالا رفتن حقوق ادمین تولید محتوا می‌شود را بیان خواهیم کرد.

نوع محتوایی که قرار است تولید و در پیج، منتشر شود

نوع محتوا، اولین موردی است که بر روی حقوق ماهیانه ادمین اینستاگرام تأثیر می‌گذارد. این که پست از نوع فیلم، عکس، موشن گرافیک یا… باشد می‌تواند بر روی حقوق ادمین تأثیر بسزایی بگذارد. می‌توان گفت هرچقدر ساخت محتوا، زمان بیشتری را از شما بگیرید؛ در نتیجه حقوق بالاتری دریافت خواهید کرد.

محتوا به صورت استوری منتشر می‌شود یا پست؟

می‌توان گفت آن دسته از محتواهایی که برای پست‌ها طراحی می‌شوند، دارای تعرفه بالاتری نسبت به استوری اینستاگرام هستند.

شهرت ادمین اینستاگرام یا شرکت تولید محتوا

این که شما چقدر شهرت دارید و قبلاً از پس انجام دادن چه پروژه‌هایی برآمده‌اید، می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی حقوق دریافتی شما بگذارد.

کیفیت تولید محتوا انجام شده

یکی از مهم‌ترین موارد که باعث می‌شود حقوق ادمین چند برابر هم بیشتر شود، کیفیت محتوایی است که تولید می‌کند. هر چه قدر این محتوا نزدیک‌تر به اصول سئو باشد و افراد بیشتری آن را در اینستاگرام ببیند و لایک و Share کنند، آن محتوا موفق‌تر است. معلوم شد حقوقی که یک ادمین تولید محتوا و پاسخ دهنده دایرکت دریافت می‌کنند به چه عواملی وابسته است. اما ادمین دیگری وجود دارد که بر اساس تبادلات و تبلیغات موفقی که انجام می‌دهد، حقوق می‌گیرد. این ادمین‌ها با آنالیز دقیق و انجام ترفندهایی خاص باعث بالا رفتن فالوور، لایک و بازدید پیج می‌شوند.

ادمین‌ها در برخی موارد سعی می‌کنند با خرید لایک اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام، آمار برخی پست‌ها را بهبود ببخشند. آمار خوب پست‌های یک پیج باعث می‌شود تا آن صفحه، وارد اکسپلور شده و روزبه‌روز پیشرفت کند. هر چه قدر پیج پویاتر باشد، اینستاگرام اهمیت بیشتری به آن پیج می‌دهد، خرید لایک و بازدید جز مواردی هستند که باعث بالا رفتن پویایی پیج می‌شوند.

حقوق ادمین اینستا

 

از طرفی  برای بالا رفتن حقوق ماهیانه ادمین اینستاگرام در برخی از موارد، ادمین‌ها  باید به سراغ فالوور فیک اینستاگرام نیز بروند. شاید با خود بگویید فالوور فیک تأثیری در پویایی پیج نمی‌گذارد. این طرز فکر اشتباه است؛ زیرا هر چند وقت یکبار، باید از فالوور فیک برای جبران ریزش فالوورهای از دست رفته و همچنین جلوگیری از ریزش بیشتر فالوورها استفاده کرد. مطمئناً آن دسته از فالوورهایی که به دلیل کاهش آمار فالوور پیج، می‌خواهند از پیج خارج شوند، فالوور فعال به حساب می‌آیند. شما با استفاده از فالوور فیک می‌توانید جلو خروج آن‌ها و کاهش پویایی پیج خود را بگیرید.

اگر به دنبال درآمد مناسبی هستید، ادمینی راه جذابی برای پول در آوردن نیست؛ زیرا حقوق ادمین نمی‌تواند راضی کننده باشد. البته در صورتی که حرفه‌ای باشید و متخصص می‌توانید درآمد خوبی از این راه کسب کنید. در واقع برای شروع کار و به دست آوردن سرمایه اولیه، می‌توانید بر روی ادمینی حساب کنید. اگر مبحث ادمینی را کنار گذاشته شود، راهکار بهتر این است که پیج، فروشگاه و کسب و کار خود را داشته باشید و بر روی آن کار کنید.

کسب و کار خود را شروع کنید و از ممبر پارس کمک بگیرید و به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید. در صورتی که می‌خواهید فعالیت خود را شروع کنید و نیاز به مشورت دارید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

سخن پایانی

حقوق ادمین اینستاگرام می‌تواند از مبالغ بسیار پایین مثل 2 یا 3 میلیون تا 40 و 50 میلیون تومان، متغیر باشد و این به کار و تخصص شما وابسته است. ادمین اینستاگرام بودن می‌تواند گزینه خوبی برای شروع و جمع کردن سرمایه اولیه باشد، اما پس از آن باید به سراغ کسب و کار خود بروید و آن را رونق دهید. اگر فرد حرفه‌ای و متخصص باشید، سعی خواهید کرد در حین کار به عنوان یک ادمین، یک پیج نیز برای خود داشته باشید و آن را بالا ببرید.

علی کتولی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *